Bestuur

van TimeTell User Group

Johan Stel

Voorzitter (sinds 1 mei 2017)

Mijn naam is Johan Stel en ik ben sinds 1 mei 2017 voorzitter van de TUG. Sinds 2014 werk ik bij de Hanzehogeschool Groningen op het stafbureau Financieel Economische Zaken (FEZ). Vanuit mijn functie ben ik de applicatiebeheerder van TimeTell.
FEZ bestaat uit diverse afdelingen: team Control, de Financiële Administratie, de Studentenadministratie en de Interne Audit. Naast het verlenen van deskundige ondersteuning op het gebied van financieel beleid en het efficiënt en effectief inzetten van middelen, verzorgt het stafbureau de uitvoering van de financiële administratie, de studentenadministratie (in- en uitschrijving) en zijn we verantwoordelijk voor de planning en organisatie van de (schriftelijke) tentamens.
De Hanzehogeschool is al sinds 2011 klant van TimeTell. Inmiddels hebben we 2500 licenties. We maakten al gebruik van de Tijdregistratie en Planning module, en dit jaar zijn we begonnen met de organisatie brede uitrol van de Declaratie module.
Vanuit mijn functie weet ik wat het belang is van de continuïteit van de TimeTell software. En dat geldt voor alle typen TimeTell klanten; grote, kleine, non-profit, commercieel, nieuwe en oude klanten. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn collega-bestuurders de doelstellingen van de TUG voor alle leden te realiseren.

Mieke Faddegon

Penningmeester (sinds 1 augustus 2016)

Ik ben Mieke Faddegon. Sinds eind 2014 werk ik als zelfstandig adviseur voor projecten op het gebied van de bedrijfsvoering. Ik interesseer mij het meest voor projecten waar automatisering is ingezet om het werk te ondersteunen en efficiënter te maken. Mijn lijfspreuk is daarbij “In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.”  Een nieuw systeem kan theoretisch altijd erg veel. Ik wil eraan meewerken om het systeem ondersteunend te laten zijn aan de praktijk van alledag.

Momenteel werk ik vooral voor de Gemeente Amsterdam. Een aantal diensten gebruikt al jaren Time Tell, vanaf 2015 zijn steeds meer organisaties Time Tell gaan gebruiken om hun werkprocessen te ondersteunen. De gemeente probeert voor elke toepassing één systeem voor de hele stad in te voeren. Time Tell is sinds kort ook de doelapplicatie van Amsterdam voor capaciteitsmanagement.

Ik sport vaak, ook om de lichamelijke klachten die een 66-jarige nu eenmaal krijgt, beheersbaar te houden. In mijn steeds schaarsere vrije tijd lees ik graag.

Maureen van der Meer

Secretaris (sinds 1 juni 2019)

Ik zal me even kort voorstellen. Sinds 2014 ben ik werkzaam bij FleuraMetz als HR Medewerker. In de loop der jaren ben ik daarnaast de functie van Functioneel Applicatiebeheerder voor de HR-systemen gaan vervullen. FleuraMetz is vanaf 2016 klant bij TimeTell. Wij maken gebruik van de tijdregistratie module met als belangrijkste onderdelen het klokken en verlof. Binnen onze organisatie hebben we veel verschillende afspraken waardoor we veel verschillende rekenregels hebben en heel erg veel verschillende roosters.

Mijn taak is ervoor te zorgen dat TimeTell ‘goed’ gevuld is zodat we op een correcte wijze de overuren kunnen verlonen en de aansluiting naar de financiële administratie klopt. Daarnaast overleg ik veel met de consultants van TimeTell over nieuwe pauzeregelingen, rekenregels, etc. Inmiddels ken ik daardoor een aantal medewerkers van TimeTell erg goed, wat de samenwerking weer bevordert.