Bestuur

TimeTell User Group

Bestuur TimeTell User Group (TUG)

Het bestuur van de TUG bestaat uit drie personen. Zij stellen zich graag aan u voor.

Johan Stel

Voorzitter sinds 1 mei 2017

Mijn naam is Johan Stel en ik ben sinds 1 mei 2017 voorzitter van de TUG. Sinds 2014 werk ik bij de Hanzehogeschool Groningen op het stafbureau Financieel Economische Zaken (FEZ). Vanuit mijn functie ben ik de applicatiebeheerder van TimeTell.

FEZ bestaat uit diverse afdelingen: team Control, de Financiële Administratie, de Studentenadministratie en de Interne Audit. Naast het verlenen van deskundige ondersteuning op het gebied van financieel beleid en het efficiënt en effectief inzetten van middelen, verzorgt het stafbureau de uitvoering van de financiële administratie, de studentenadministratie (in- en uitschrijving) en zijn we verantwoordelijk voor de planning en organisatie van de (schriftelijke) tentamens.

De Hanzehogeschool is al sinds 2011 klant van TimeTell. Inmiddels hebben we 2500 licenties. We maakten al gebruik van de Tijdregistratie en Planning module, en dit jaar zijn we begonnen met de organisatie brede uitrol van de Declaratie module.

Vanuit mijn functie weet ik wat het belang is van de continuïteit van de TimeTell software. En dat geldt voor alle typen TimeTell klanten; grote, kleine, non-profit, commercieel, nieuwe en oude klanten. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn collega-bestuurders de doelstellingen van de TUG voor alle leden te realiseren.

Mieke Faddegon

Penningmeester sinds 1 januari 2016

Ik werk als zzp-er. Mijn belangrijkste opdrachtgevers zijn op dit moment verschillende directies van de gemeente Amsterdam die werken of gaan werken met TimeTell. TimeTell is in de gemeente Amsterdam de doelapplicatie voor plannen en tijd registreren. Ik begeleidt de implementatie en daarna ondersteun ik de key-users bij het effectief inzetten van TimeTell, de werkprocessen en bij problemen met de koppeling met het financiële systeem.

Vanaf 1995 was ik in dienst van de gemeente Amsterdam afwisselend als manager en projectleider in de bedrijfsvoering. In Amsterdam gebruiken enkele organisaties al langere tijd TimeTell. In die tijd hadden alle diensten een eigen financieel systeem en soms een eigen tijdschrijfsysteem.

Ondertussen werkt de hele stad op een centraal financieel systeem. En langzamerhand groeit ook uniformiteit bij de andere applicaties. Voor project-beheersing en onderlinge verrekeningen is TimeTell nu gekozen als het systeem voor Amsterdam. Iedere directie gebruikt Time Tell op de eigen manier voor de eigen informatiebehoeftes. Ik probeer wel zoveel mogelijk gelijke processen in te richten en eenzelfde globale opzet, zodat de directies onderling veel kunnen uitwisselen. Een overal gelijke inrichting is niet nuttig, de informatiebehoefte verschilt bij de verschillende directies. TimeTell is gelukkig zo flexibel in te richten dat iedereen de eigenheid kan behouden.

 

Sarah Brinkkemper

Secretaris sinds 1 oktober 2020

Sinds 2019 ben ik werkzaam bij Eurotransplant als Functioneel Beheerder op de afdeling Information Services. Bij onze afdeling heb je een onderscheid tussen functioneel beheerders van ingekochte systemen en van eigen ontwikkelde systemen.

Mijn taak is ervoor te zorgen dat TimeTell ‘goed’ ingericht is zodat we op een correcte wijze de uren kunnen verlonen en de aansluiting naar de financiële administratie klopt. Daarnaast overleg ik veel met de consultants van TimeTell over nieuwe aanpassingen die het werken met TimeTell nog makkelijker maakt. Naast TimeTell werk ik als applicatiebeheerder met nog 4 andere applicaties. Wij zijn zelf voornamelijk bezig met de aansluiting tussen AFAS en TimeTell.

Behalve voor de urenregistratie gebruiken wij TimeTell ook voor het maken van roosters.